God morgon

Det är inte skönt med semester om vädret inte är fint. Då kan man lika gärna sova tills dess att man ska göra någonting. Dock väckte mig K med ett sms innan 10. Hade ställt min mobil på klockan 11. Ska träffa upp en tjejkompis i stan vid 1-tiden. ska gå runt, fika och bara snacka massa skit. Sen på kvällen blir det samba träning. På torsdagar dansar vi i en lokal som ligger 10 minuter härifrån, så jag kan lika gärna gå istället för att ta bilen. Sen blir det en sväng om min morbror som kanske ska fixa ett jobb till mig till hösten. Jag ska nämligen hoppa av högskolan. Han jobbar för en människorättsorganisation, och sa att jag kanske skulle kunna jobba där. Kanske kan jag få resa runt med olika projektledare till olika länder som de har kontakt med. Det är vad jag brinner för. Vad brinner du för?

Jag och K har inte pratat ut ännu. Jag saknar honom. Träffades inte igår, jag orkade inte. Jag behöver lugn och ro, inte massa spring och bekräftelse på att jag inte duger till. Har fått hem tre böcker som jag beställde förra veckan, som kanske kan hjälpa mig lite på traven med mig själv.

Sue Atkinson - Bygg upp ditt självförtroende
Mia Törnblom - Självkänsla nu!
Nicolas Jacquemot - Handbok i konsten att vara social
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0