Birthday-party

Har sprungit i stan idag och letat svarta strumpebandshållare som jag behöver till ikväll. Att det ska vara så svårt att hitta och så dyrt, det visste jag inte. Men sen så är det ingenting man behöver köpa nytt på ett bra tag.

Ikväll fyller K's lillasyster 25 och det kommer vara en stor fest hemma hos henne. K's mamma är där redan nu och ska laga massa god libanesisk mat och två olika tårtor. Ojojoj kommer att bli tufft! Senare blir det säkert utgång till Club Park som har öppet för nästsista gången under sommaren.

Strax så ska jag iväg och se K's match. Han är skadad så han kommer att sitta på läktaren med mig. Regnar här hemma så jag måste försöka komma ut och göra någonting. Sånt här väder passar mig inte alls ...





Ibland så tänker jag, kommer jag någonsin att bli smal eller är allt detta bara förgäves? Kommer jag under hela mitt liv att vilka förändra min kropp och aldrig lyckas? För det hade ju varit synd ...

Fast egentligen trivs jag oftast med mig själv och min kropp. Visst om magen varit mindre runt och låren lite smalare så hade allt nog varit bra, eller ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

exakt så tänker jag åxå ! >Ibland tror man det är förgäves, att man aldrig kommer lyckas. Och måste man lyckas? eller kan man vara lycklig ändå?

2008-08-23 @ 15:29:13
URL: http://www.uppellerner.blogspot.com
Postat av: Lisa

de är falska tankar som tar över, varför skulle vi inte duga som vi är??? om alla andra kan göra det liksom.

det gäller att försöka vända till positivt, vilket du gör så jäkla bra i inlägget :), you rock!!!

och när en negativ handling är på gång skall man försöka göra tvärt emot den, skit jobbigt, men det går! typ som nu när du gav dig ut i skit-vädret fast du inte kände för det! BRA

Postat av: Lisa

oj, var ju inte färdig ;)

vad spelar killen för ngt??? idrottar du själv annars med ngn sport så???

många frågor, men jag ser så många likheter mellan dig och mig.

nyfiken! :)

kram, ha en toppenkväll!!!

ja har precis stoppat en mölar-kväll. ätit en riktigt middag och är mätt och belåten, nöjd över mig själv. de var inte igår jag kände så ;)

kramar

Postat av: Malin

Som bulimiker som jag är så blir det ofta förjäves, man bantar för att sedan gå upp allt igen istället för att bara leva hälsosamt. Men att kämpa för att bli frisk är aldrig förjäves..

2008-08-24 @ 16:28:50
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0