1 augusti

Idag har jag haft en riktigt skön dag. Somnade på soffan hos K igår natt men vaknade vid 3 och åkte hem. Imorse har vi varit och handlat mer nödvändigheter till K's lägenhet. Det börjar bli riktigt snyggt där och hemtrevligt. Mycket att göra kvar men man börjar se resultatet.

Sen så var vi såklart en sväng om Bo01 och solade och badade. Fin färg har jag fått och snart är min bok utläst oxå. Läser en bok som handlar om att ställa krigsförbrytare inför rätta, och just denna handlar om krigsförbrytarna under kriget i Bosnien 1992-1995. Verklighetsbaserad bok som du lär dig mycket av. Inte en fluga förnär heter den!

Sen har vi lagat mat hos K, blev pasta och köttfärssås. Ojj så gott. Nu har jag kommit hem och ska snart ut med några kompisar. Blir lilla torg och sen antingen Cuba Café eller Slagthuset.

Bråkade lite med K innan jag gick. Jag blir ledsen när han höjer rösten åt mig. Av ingen anledning. Varför ska det vara så att jag inte får bli sur eller arg när jag 'flippar' med mig, men han får. Hur blir det sen om jag låter det hända nu? Vill inte att han ska tro att det är okej att göra så. Jag klarar inte av när människor höjer rösten mot mig, jag känner mig så underlägsen då, utan någon som helst kontroll. Jag vill ha det jämnlikt. Jag vill inte behöva känna mig dum och absolut inte framför någon som jag är med så mycket.

Nu blir det party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0