Showen igår!!!

Wow, vilken show igår! Allt gick så bra och jag vet inte sist jag var så glad och så avlappnad och så bekväm i min kropp. Alla var så fina och så taggade. Allt skulle gå så snabbt så det var inte så mycket tid över till att tänka på hur man såg ut. Vill bara lägga upp videon så ni ska få se hur duktig jag var och hur självsäker jag ser ut. Aaaaah!! Efter showen så åkte vi till en av tjejerna och kollade på den 30 min långa videon och jag var fortfarande lika glad efter att ha sett vi´deon två gånger. Vi var alla så fina och så duktiga, alla på sitt sätt. Och att stå och jämföra mig med någon annan, nejnej, jag är bäst så som jag är!

Packar mina grejer för fullt nu. Åker till Göteborg strax. Blir festande och massa mys med en väldigt nära kompis som flyttar utomlands. Tajmningen kunde inte ha varit bättre.

Förutom det så är det väldigt spänt mellan mig och K. Vet inte hur det kommer att sluta. Men jag tar lite tid från hjärnan och glömmer bort att bekymmer och lever istället i min drömvärld. Kramar!!




Kommentarer
Postat av: Lissie

Toppen att du hade trevligt och kunde njuta av det. Ha en lika fin dag idag!

2009-01-25 @ 14:24:23
URL: http://http:/thinline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0