på vääääg!

Det känns skönt att vinka ätstörningen längre bort för var dag som går. Det känns skönt att veta med all säkerhet att jag kommer att bli frisk. Att jag är på så god väg och har så mycket stöd från folk omkring mig. Jag är i bra händer, men främst så har jag mig själv att tacka. Det är ju jag som gör jobbet!




Har sprungit runt på skolan idag och försökt fixa intyg till praktiken. Fy för de på administrationen som inte verkar veta vad de sysslar med. Har blivit runtskickad hela dagen utan att ha fått något gjort eller påskrivet. Och dit ska jag även imorgon.
Lagar middag till familjen ikväll, mums!

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Åh vad det är härligt och uppmuntrande att läsa din blogg! Så kanonbra att du mår så mycket bättre nu - grattis!!!

2009-01-28 @ 17:57:37
URL: http://tretusenggr.blogg.se/
Postat av: Panna

Du är så bra! Och de måste verkligen fixa praktikkrånglet nu. Vi ska ju luncha halva våren ^^ kram

2009-01-29 @ 09:26:02
URL: http://awishfornormality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0