Göteborg

Kom hem från Göteborg idag efter 2 dagar hos en nära tjejkompis. Vi har festat lite, shoppat massa, sett film, skvallrat och ätit god mat. Bättre kan det inte bli. Även om det är skön att vara hemma så har den korta resan varit lärorik för mig. Jag har helt enkelt fått leva efter någon annans matschema och fått se hur vanliga människor gör. Och det har kännts otroligt bra att slippa tänka. Så skönt.

Träffade även Malin i nån minut innan jag åkte. Väldigt överraskad blev jag över vilken energi hon utstrålade. Önska att vi dock fick ses mer och prata. Men det kommer!

Just nu så är jag bara så glad! Allt känns så bra, så bra, och det ska fortsätta att kännas så. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0