ändrade planer

Skulle egentligen på 1,5h massage idag. Det var K's födelsedagspresent till mig i somras som jag varit så dålig på att boka in. Hur som helst så ringde de mig igår och sa att personen som skulle ha hand om mig är sjuk och jag fick boka nytt datum. Snyft. Så jag åker in och jobbar idag istället. Jobbet innebär väldigt konstiga mattider för mig, då vi har paus var 2:a timme. Men det är en utmaning som jag klarar mycket bättre nu än förr. Det roligaste med att bli frisk måste ju vara alla de sakerna som man nu klarar äv mycket lättare än förr. Att man inte får panik så fort ens planer ändras, utan att man snabbt kan omplanera sin dag. Hade det varit gamla N som pratat och fått sin massage avbokad, ja då hade jag tänkt att de avbokade för att de inte ville ta på mig. Men men, nu vet jag mycket bättre. Det som var svårt förr, inser jag nu bara var en liten bagatell, som nu är väldigt lätt att klara av.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0